fredag 27 januari 2017

Tankar kring 2017

Så tog 2016 slut och vi vänder till ett nytt blad. 2016 var ett händelserikt år. 
En enormt stor sorg då pappa gick bort och en oerhörd lycka  då vår andra dotter föddes en månad senare.

Vi blickar framåt och lite vad jag tänker om  
2017 nu så här en liten bit in på året.

Mig själv.
Låta träningen bli en del av min vardag och då kunna ta med 
Elvira eller få barnvakt en timme i veckan.
Mer promenader. 

Här hemma. 
Göra klart några av våra påbörjade projekt. 
Förrådet till exempel och att måla klart den inglasade verandan.
Ta bättre hand om trädgårdsland och rabatter.

Jobb. 
Måleriverksamheten -
Nu under vintern jobbar jag ca två heldagar i veckan för att få företaget att gå runt. Marcus är då pappaledig

Butiken- 
Kommer fylla fyra år jag ska ställa till med 
ett ordentligt kalas.
Hoppas även få bättre snurr på webshoppen och kanske får vara med på något roligt samarbete. 

Jag ska.
Lägga mer tid på familjen 
och mindre tid på att pyssla.
Läsa mer böcker.
Äta mindre socker.

Jag vill.
Campa i båten.
Gifta mig.



Inga kommentarer: