onsdag 4 januari 2017

Nu är glada julen slut

Började plocka ner julen här 
hemma idag. Gardinerna får sitta kvar några dagar till eftersom jag tänkt sy nya sen.
Även julstjärnorna hänger uppe ett tag till.

Igår åkte jag och stora barnen 
till simhallen och badade ett tag.
Mycket folk och kallt i vattnet tycker jag.
Hugo hade gärna badat mycket längre med Idun tjatade om att få sätta sig i bastun. 


Hade inte hjärta att slänga ut den lille granen som står på byrån i hallen. Har börjat komma små skott på den. 

1 kommentar:

Therese sa...

Tycker det är så skönt att rensa ut julen, blir så "rent" hemma. Köpte tre nya kuddar i går, så jag ska piffa vardagsrummet sen i dag tänkte jag... Men först väntar lite jobb. Drygt 30 minus i dag, så skönt att slippa vara ute, till och med vår hund håller med och är nöjd och glad att få vara inne och mysa med oss :-) KRAM!