söndag 18 december 2016

Totalt lost i datavärlden

Hej!
I en veckas tid har vi nu varit utan wifi.
Köpte en ny router i veckan eftersom vi 
tror att det är den som gett upp.
Men eftersom vi är så otroligt
dåliga på sån teknik lyckas varken jag eller M att koppla inte den.
Enligt vår operatör ska det bara vara att koppla in den
så ska det funka. Men sån tur har vi aldrig.
Har även varit i kontakt med lillebror som 
alltid lyckas lösa mina dataproblem, var det än är.
Men inte nu. 
Imorgon kommer en kompis hit och tittar på eländet.
Vårt sista hopp. Sen får jag väl tro att det är fel på routern.

Den mobila stickan som vi har vårt trådlösa nät på
är dessutom inte kompatibel med min dator.
Så jag har rotat fram och dammat av min gamla dator
som jag bytte ut för sisådär 3 år sen...

Missa inte att jag och min butik har en utlottning
på instagram idag fram till 22 ikväll.
@butiksottosalt



Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: