fredag 25 november 2016

Frostnypen morgon

Vilken vacker och frostnypen morgon vi fick här.
Det nästintill glödde bakom träden när solen gick upp.

Hugo är lämnad i skolan för några timmar och tjejerna
är hemma med mig. Idun förstår att jag har mycket
att göra och leker själv väldigt bra.
Med bilar just nu! Har nästan blivit mer bilar än
dockor på senaste tiden.

Butiken ska packas ner idag och lastas i bilen. 
Pjuh, det är de jobbigaste momentet när man ska
på marknad. Ner och upp med alla saker.
Eftersom jag står utomhus måste sakerna ner igen
på lördag kväll för att sen packas upp igen på söndag. 

Till min stora glädje kommer min mamma hit ikväll
och hjälper mig under helgen. Värt guld att ha en 
mamma som tycker sånt här är kul! 

 

1 kommentar:

Therese sa...

Men så näpen ren! Hoppas det gick bra på marknaden ❤️