torsdag 17 november 2016

Dålig natt kräver en bra start på dagen.

Efter en riktigt tuff natt behövdes
en bra start på dagen här!
Hade jag tyckt om kaffe hade jag troligtvis
hinkat i mig det idag.

Tog istället hand om mig själv i badrummet.
Började med att fila fötterna innan jag
tog en riktigt varm dusch. 
Packade in håret i balsam medans jag
peelade hela kroppen med sockerskrubb.


Den bästa sockerskrubben fixar man lätt själv med en matsked olivolja och 
två matskedar socker.
Vill man kan man tillsätta lite citron eller lime.
Sockret kan även bytas ut mot kaffe blandat med kokosolja.
Huden blir som ny efteråt!


Dagen har varit väldigt lugn än så länge.
Ska snart ta tag i ett litet köksprojekt som jag 
tänkt på ett tag. Inget större, men kanske
lite mer förvaring, och dammsamlare ;)

Ni får snart se!

2 kommentarer:

Therese sa...

Låter spännande!

Cissi sa...

Bra sätt att ta hand om sig själv lite extra :)