måndag 20 juni 2016

35 veckor

Såsom graviditet nr två här även den här
graviditeten svischat förbi.
Har redan gått 34 fulla veckor och är inne på
den 35e.
Jag och alla runtomkring upplever att magen är 
väldigt liten. Men när man jämför storleken på
magen nu, mot journalerna som är skriva när Hugo
och Idun låg i magen så är det här den största magen!?


 Det här är även den tyngsta graviditeten av alla tre.
Kanske för att kroppen tar styrk för varje gång eller
är det för att jag är äldre? Kanske en kombination?
Däremot har jag inte gått upp lika mycket (än) som tidigare.

Det är inte alls långt tid kvar nu
och vi alla är så otroligt nyfikna på vem som bor därinne!

 


3 kommentarer:

Angelica sa...

Stor eller ej, så tycker jag att du är jätte vacker! :)

Sandra - Nybliven mamma sa...

Jätte söt kula :)
Tycker inte den ser överdrivet stor eller liten ut, det är en mage som ser helt lagom ut :)

Therese sa...

Men vad?! Har jag missat detta?! Underbart skoj, kul med nr 3. ❤️