onsdag 4 november 2015

Tjejkväll

Sena kvällar och tidiga mornar har det blivit
de senaste dagarna.
Köerna till stan tvingat mig att åka tidigt, tidigt
hemifrån för att komma någorlunda i tid
till jobbet.

När barnen sover för natten har jag fullt
upp med min andra verksamhet.
Gårdsbutiken.
Syr och virkar om vartannat på olika
beställningar samtidigt som jag 
förbereder för de kommande julmarknaderna.
 Det är så roligt att få pyssla, vara kreativ 
och skapa. Skulle kunna sitta till
långt in på nätterna.



Sitter just nu i blodbussen och lämnar blod.
Ska sen ner till Nynäshamn och Flugger 
för att vara med på deras tjejkväll
som anordnas ikväll.
Jag har lovat vara där och visa hur man
tapetserar. :) 



Ha nu en fin kväll!
Kram 

2 kommentarer:

Therese sa...

Tusen tack för supersnabb leverans! Ska inviga mössan idag :-)
KRAMAR

Therese sa...

Svar- Sannapanna är en köttgryta med bla bacon, vitlök, lök, senap och créme fraich :-) googla! Riktig god mef lingon och pressad potatis till! Ha en fin helg ❤️