söndag 29 november 2015

Julmarknad





Det är så himla roligt att stå på marknad, men så skönt
att äntligen få slå sig ner i soffan.
Har bara hunnit med att äta middag och packa om alla
saker och kartonger jag haft med mig sen jag kom hem.
För nästa helg är det dags för julmarknad igen.
Tyvärr kommer jag inte kunna ha med mig allting som 
varit med i helgen eftersom jag kommer ha betydligt mindre
plats att stå på. 
Precis tagit en dusch och ska snart krypa ner för att 
orka med en dag på jobbet imorrn!

Hoppas att ni haft en fin första advent?
Jag har inte hunnit med alls eftersom jag stått på 
marknad hela helgen.
Men familjen min har gjort adventsfint här hemma
men röda gardiner, adventsljusstake, stjärnor i fönstret 
och även bakat peppisar.

Mycket jobb som väntar i veckan, varvat med vab.
Ska även hinna med lite beställningar och andra saker!

Kram och god natt! 

Tusen tack till alla er som kommit förbi julmarknaden
under helgen! Så roligt att få träffas, prata om både ditten och datten.
Få feedback för det man håller på med och tankas
med så mycket positiv energi!

 

Inga kommentarer: