fredag 20 november 2015

Fredagsfeeling

Fredagen är här och likaså fredagskänslan.
Ätit hemgjord pizza till middag och lite
pepparkaksglass till efterrätt.

Så värst lugn kväll blir det nog inte.
Jag har nämligen tänkt röja upp lite här hemma.
Har rensat lite bland barnens skor. Urväxta och utslitna.
Tänkte även få någonting gjort i Hugos rum som jag började
renovera för ett tag sen.
Både väggar och möbler som målats. Vardagsrummet på 
undervåningen sen mer eller mindre ut som kaos då det
blandats med Hugos möbler och leksaker.
Börjar ledsna på röran.

Ser fram emot morgondagen då jag hoppas på lite sovmorgon.
En promenad i skogen och besök till butiken.


Har ni några planer för helgen?

Kram!

1 kommentar:

Therese sa...

Här är det en intensiv vecka och detta inlägg får mig verkligen att längta till helgen... Har dock disputation på fredag så det blir "jobb" på kvällen emd disputationsfest, så först på lördag är jag hemma med familjen och kan njuta av första adventshelgen - mys!

Hoppas du fick lite glöggmys med Idun <3

Ha en fortsatt fin vecka!

KRAM

Pst... Du kommer väl ihåg min rävbeställning till jul? ;-) Tänkte nu när du har massor att stå i med julmarknader osv.