onsdag 18 november 2015

Erkännande

God morgon!
Här kör vi förhoppningsvis sista vabdagen
och Hugo räknar med att komma tillbaka till skolan imorgon.
Hela 1½ vecka har han varit hemma!
Efter att nu ha haft vattkoppor två gånger hoppas jag
verkligen att han nu är emun!

Måste erkänna att jag ligger långt efter
vad gäller julen!
Jag har inte haft tid att julpyssla med saker inför
de kommande marknaderna och det var precis
i sista sekund som jag bokade in mig på 
julmarknaden nere i Nynäshamn.

Jag tror jag jobbar 'bäst under press'
Även om jag egentligen tycker om at göra allt i 'god tid'

Ska försöka hinna med lite i helgen då vi inte har
något inplanerat. För sen är det ju bara
en vecka kvar till första advent!

Julbild från förra året

Hoppas ni ligger bättre till!
Kram

Inga kommentarer: