onsdag 18 november 2015

Ekologiska kryddor

Jag gör till den skaran som
inte tycker om att laga mat.
Om det nu inte är helg och jag lagar någonting 
jag verkligen kan :)

Det var först när jag flyttade hemifrån
som jag började laga mat och jag kan
lova er att det mest avancerade var 
köttfärssås med spagetthi. 
Tur jag alltid haft en karl som kan och
tycker att det är kul med matlagning!

Till min (eller de som ska äta det jag lagar)
räddning har jag hittat de här underbara
kryddorna! 


De färdigblandade kombinationerna 
fixar till vilken maträtt som helst.
 Och der finns något för alla sort rätter.
Fisk, kött, fågel, vilt, sallad eller dessert.

Kryddorna funkar också bra som dipp eller tillbehör om man blandar de 
med tex creme fraiche.

Ett stort PLUS är att alla kryddorna
är helt ekologiska!

Kryddorna finns i webbshopen






Inga kommentarer: