lördag 24 oktober 2015

Lovley friday

Hej på er! 

Idag blev en sån där riktigt bra dag.
En väldigt spontan dag.
Framförhållning i all ära, men ibland är 
det rätt ok att bestämma sig kvällen 
innan, eller på förmiddagen samma dag.

Igår kväll bokade jag in en massagetid till idag.
I 30 min blev axlar och rygg omhändertagna, vilket var behövligt! 

Efter massagen bestämde jag mig för att åka en sväng till Älvsjö och gå på symässan.
Den minsta mässa jag varit på.
Köpte lite tyg och tillbehör 
med mig hem så nu hoppas jag på mycket
sy-tid framöver.

Innan jag åkte hem stannade jag till på mataffären. Allt det där vanliga som behövde handlas hem.

Nu har vi ätit, Hugo har varit en snabbis
på skolans halloweenparty och så har vi slöat 
framför tvn.

Nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen
och inte behöva vakna till någon
väckarklocka imorgon! 



Kram och god natt! 


1 kommentar:

Therese sa...

Lät som en perfekt fredag! Massage är ALDRIG fel! Och toppen att du kan sy en mössa, mitt mått är ca 55cm. Men jag skulle även vilja beställa byxor och ev tröja i stl 80 i samma tyg om det skulle vara möjlig innan jul? Vore en perfekt julklapp till barnens lillkusin :-) Hör av dig med konto nr/betalnings info så ombesörjer jag betalning och fraktkostnader! :-)

/Therese