tisdag 27 oktober 2015

Eftermiddagsrusch

Hej!

Här är vi precis på väg in i eftermiddagsruschen!

Har varit hemma sen lunch med båda barnen eftersom Hugo är lite krasslig.
Inte värre än att han kommer få gå på fritids imorrn igen.

Så här har det varit fullt upp med att roa två barn kan jag lova.
Vi har pysslat, lekt kurragömma,målat tavlor och spelat tv spel.

Nu låter jag tvn ta hand om barnen medans jag står i köket och betar
av en bunt med jobbpapper. Fakturor som ska skrivas och rot ska 
sökas, papper som ska till revisorn och fakturor som ska betalas.
Samtidigt har jag en gryta med köttfärs som puttrar på spisen.

Har även hunnit med att virka de sista på en beställning som
jag fick för några veckor sen.




När barnen har lagt sig ikväll ska jag ta tag i min beställninglista
och börja klippa upp lite tyger och sy.
Det är ju extra kul att sy när det är någon som beställt och jag blir
så glad när ni vill beställa från just mig! =)

Hoppas ni haft en fin dag!?
Kram

1 kommentar:

Therese sa...

Wieee! Spännande att vänta på posten framöver ;-) vad gäller byxa/tröja räcker det om de är levererade till ju, och gärna mef mudd! Har hamnat i en rejäl rävperiod nu ;-) kram!