onsdag 2 september 2015

Nystart

Efter Formex mässan som var för
ca två veckor sen känner jag mig
mer peppad än nånsin förr!
Jag börjar med att i helgen stå på
en marknad nere i Nynäshamn.
Skördefest, som ni kan läsa mer om HÄR
Helgen efter det ställer jag ut min butik
på en gård här på Muskö som också
har butik där de säljer olika lamm produkter
och även fårskinn.

De nya varorna jag beställde på mässan har redan börjat trilla in och jag riktigt längtar efter att få plocka upp och ställa ordning inne i butiken. Även fota och lägga i webshopen.


Hoppas ni haft en bra vecka så här långt!
Halva har ju snart redan gått. :)
Kram!
 

1 kommentar:

Therese sa...

Kul med lite formexnyheter, tycker det varit ovanligt tyst från Formex i bloggarnas värld i år, men det kanske är jag som helt enkelt inte hunnit läsa i den utsträckning jag brukar... Ha en fortsatt fin vecka! KRAM