tisdag 28 april 2015

En vändning

Tack snälla för kommentarerna
i förra inlägget! 
Tack och lov att jag nu jobbar på hemmaplan
och inte behöver lägga så mycket av 
min fritid på resor.
Som egen företagare har man ju både för
och nackdelar. Vissa jobb måste man ta, trots
att de ligger långt bort. Och ibland måste
man jobba lite mer för att hinna klart
med något i tid.
Men många gånger kan jag styra mina dagar
som jag själv vill. Så nu när jag är på hemmaplan och inte har någon tidspress 
slutar jag gärna vid 15 tiden.
Hämtar hem barnen och fixar med middagen i lugn och ro. Så nu känns allting mycket lättare! 

Så härligt också att kunna sitta hemma
på balkongen och äta lunch om dagarna.



Ha en fortsatt fin dag! 
Kram! 

1 kommentar:

Familjen R sa...

Hej!

Skönt att höra att allt blivit lite lättare nu och vilken lyx att kunna åka hem och äta lunch!
Fin utsikt har ni också :)
Trevlig Valborg!