lördag 27 december 2014

Mellandagarna

Vilken härlig jul vi haft!
Mysigt sällskap och mycket god mat.
Även många fina julklappar har vi fått allihopa.


 Juldagen som alltid firas hos Ms föräldrar fick jag
och Idun hoppa över iår.
Eftersom Idun har en  förkylning i kroppen och fruktansvärt trotsigt 
temperament gjorde vi bäst i att stanna hemma.
Vilket för mig blev första gången på 10 år som 
jag inte firade jul tillsammans med Ms släkt. Konstigt!

Idun fick iallafall en välbehövlig vila och sov i stort sett
hela eftermiddagen och hela natten!
Jag körde slutet på mitt Harry Potter race samtidigt som
jag såklart virkade. =)

Både igår och idag har vi bara varit hemma
och gjort i stort sett ingenting alls.Så skönt!


Till barnens glädje ligger det ett tunt tunt lager 
med snö på backen så det har lekts och körts fyrhjuling.

Julpyntade lite inne på toaletten innan jul! :)

Har ni haft en bra jul?

Inga kommentarer: