onsdag 22 oktober 2014

Ljus i mörkret

Hej!

Onsdag och mitt i veckan redan. Skönt!
Äntligen börjar jag se ljuset
ur denna långa och envisa förkylning
som jag gått omkring med en längre tid.
Hoppas även på att energin ska komma tillbaka. Känner inte riktigt igen mig själv
när jag är så här slö.

Blivit några dagars kurerande, vilket innebär
att jag måste ta igen det en annan dag.
Så de kommande dagarna blir det nog en del övertidsjobb. Även nästa vecka ser ut att innehålla många arbetstimmar.

Ska även fixa ordning i butiken. 
Fick en leverans i fredags
 som ska packas upp.
Ska även försöka få till några foton.
Det här dystra vädret gör det så svårt att fota ljusa bilder. Nu blir det mörkt så fort också.

En av raringarna som fanns med i leveransen var den här mysiga lyktan.


Har även en storlek större.

Ha en fin onsdag!
Kram 

1 kommentar:

Therese sa...

Hoppas innerligt att du är kryare ny, och att det går bra att jobba ikapp... Här är det snö/blåst i dag, verkligen ruggväder så den där lyktan väckte lite ha begär, får tända lite ljus å mysa till det medan snön yr det viner i knutarna... Ha en fin dag <3 KRAMAR