söndag 24 augusti 2014

Kaos och Kalas

Hej!

Skönt med helg och få lägga penslarna
åt sidan några dagar.

Idag har vi röjt bland alla urväxta barnkläder.
7 stora platslådor blev 3.
Tre kassar får syrran, några plagg
lämnar jag till klädförmedlingen 
och resten försöker jag bli av med
på facebook och instagram.
Eller om någon här är intresserad?

Känns härligt att rensa ur och få 
det mera luftigt i de lilla förrådsutrymme
som vi har här inne.

Vi tog en paus mitt i alltihopa och
åkte på kalas för att fira en
blivande 3åring.
Bjöds på mycket gott fika och 
trevligt sällskap! 
Återigen fick jag smaka Kaffeost.
Ååh så gott!
Har ni provat det någon gång?

Nu är det nog hög tid att
släcka lampan och försöka
hinna få lite sömn.

Kram och god natt! 



3 kommentarer:

Familjen R sa...

Öhh kaffeost? Nu måste jag ha missat nåt. Vad är det?
MVH/Malin

Therese sa...

Det är så skönt när man rensar ut, har tagit Lurans byrå å nu finns det åter plats där ;-) Och så blev brorsdöttrarna glada för lite "nya" kläder. Bra då det kan återvändas! Önskar dig en fin start på veckan! KRAM

Anonym sa...

Vad är kaffeost för något? Aldrig hört om det förut..��