torsdag 24 juli 2014

GOD MORGON

Härliga sommarmornar!


Vi sover säkert till halv 9 varje morgon.



Äter frukost i lugn och ro.
Packar badväskor och picknickmat.
Tar båten ut till 'vår' strand som vi nästan alltid
får ha för oss själva.




Trivs så bra med vårt sovrum.
Trots tre mörka väggar blir det så ljust
på morgonen även om vi inte har morgonsol hit in.
Från mitt på dagen fram till solen går ner badar
vårt sovrum i sol.
Eftersom vi har souterränghus blir det ändå inte så varmt.



På varsin sida om sägen står de gamla fina tavlorna med våra
månader på. Februari på min sida och April på Ms sida.
Även andra små detaljer finns i sovrummet, såsom 
brädbiten på väggen som jag skrivit 'I will always love you' på
och påsen som hänger på sängkanten innehållandes skärp.

Här ska det blir 32! grader idag vilket gör att man faktiskt
måste ta sig till en strand. =) Inte mig emot.
Det är ju sommar och sol jag längtat efter hela året.

Hur har ni det i värmen?

Kram Kram!

Inga kommentarer: