måndag 19 maj 2014

Sommaren är på väg

Ååh vilket sommarväder som är på väg in mot
slutet av veckan.
Passar perfekt då jag är utomhus och jobbar.
Idag slog ju regnet som spö i backen och redan efter
en timme på jobbet var jag blöt ända in till underkläderna.

I fredags var jag på Gröna Lund tillsammans
med några hantverkare som jag jobbat med
den senaste tiden.
Vi åt mat, körde 5 kamp och tog en tur i 
berg och dalbanan. Gick ett varv i lustiga 
huset också innan de stängde för kvällen 
och vi åkte hemåt igen.


I lördags hade jag en kompis här,
vi hängde på altanen och åt god mat.
Åkte till en sjö här i närheten där min kompis 
tog sig ett dopp i de svala vattnet.


Söndagen bjöd på kalas hos en vän
och lite shopping med barnen efter det.
Hugo var i akut behov av gummistövlar!


Vill ni följa mig på Instagram så heter jag Fridsing,
uppdaterar lite oftare där ;)




Inga kommentarer: