söndag 4 maj 2014

Härliga helg

Så skönt med några dagar ledigt!
Riktigt ledig är man ju dock aldrig, numer tänker 
jag på båda mina verksamheter mest hela tiden men 
det är skönt att få vara hemma några dagar
 tillsammans med familjen.

Hade Gårdsbutiken öppen några timmar under
 gårdagen och i samband med att jag stängde för dagen 
började jag också plocka ner en hel del.

Mitt senaste projekt är att ha en del av min butik på ett annat ställe. 
Närmare bestämt i Åkersberga. 
Det är en så kallad Shop in Shop 
där man får hyra en kvadrat i butiken.
Det är blandat med hantverkare och inköpare.
De har öppet sju dagar i veckan och gör det stora jobbet
 med att vara där och sälja varorna åt en.
Det ska bli spännande att prova på och roligt att få 
synas på andra sidan av stan.


Var en sväng in på ikea i fredags för att inhandla 
inredning som jag ska ha i butiken.
Kunde inte låta bli att montera upp hyllan och bordet här hemma 
för att se hur det skulle se ut med sakerna på plats.

Söndagen lider mot sitt slut och det är dags att börja göra 
sig i ordning för att krypa ner i sängen

God natt!

Inga kommentarer: