torsdag 1 maj 2014

Bonusdag

Härligt med en ledig dag så här i slutet av veckan.
Hade jag inte haft så mycket jobb hade jag tagit ledigt 
imorgon och varit hemma med barnen. Hoppas på att kunna
komma hem lite tidigare än vanligt och få möjlighet att
hämta hem mina små kottar från dagis.


Att snöns yrde omkring i luften tidigt imorse gjorde mig inte så mycket.
Det var ju ingenting som la sig på marken ändå.
Att snön sedan övergick till regn och blåst gjorde inte så 
mycket heller. Jag har haft så mycket att ta tag i här hemma!


Huset är inte riktigt i sin ordning än efter förra helgens storkalas.
Har man ingen tid över på vardagskvällarna få man ta igen det när
man är ledig från jobbet.
Både tvättmaskin och dammsugare har gått varma idag.


Hög tid att hoppa i säng ser jag.
Får skriva om mitt nya projekt imorgon.
Håll till godo!

Kram och god natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktiga du!
Spännande med ditt nya projekt!
Elvan