söndag 6 april 2014

1års dagen

Så kom dagen då min lilla gårdsbutik fyllde 1 år!
Jag hade laddat upp med såväl fina varor som snittar och dricka.


Vädret var strålande och de kom både gamla och nya kunder.


Blir glad och känner värmen i hjärtat då folk väljer att komma
hit till mig och min lilla butik!
Tack till alla som kom hit under gårdagen
och stor tack till min mamma och syster som varit
till väldigt stor hjälp!
Och även tack till min älskade sambo som ställer upp
och tar hand om allting runtomkring då 
jag jobbar med min butik!


Nu laddar jag om och packar ner delar av butiken
för att åka på marknad på tisdag i Tungelsta.
 

Hjärtligt välkomna till Torkladan i Tungelsta 
på tisdag kväll mellan 18-21.




1 kommentar:

Anonym sa...

Så härligt med en egen butik, en liten dröm man har själv, får se om den blir sann nån gång. Lycka till även i framtiden. Kram Petra