tisdag 29 oktober 2013

En liten titt

 i Iduns rum bjuder jag på idag.


Så här ser det ut då man kommer in i hennes lilla rum.
 

Fin förvaring av leksaker i en kasse från green gate och bord och stolar som
hon fick av farmor och farfar i doppresent. Tårtan har jag virkat.

 
Gammalt blandas med nytt i docksängen.
Sänghörnan kan ni kika på här 

*

Just nu ligger båda barnen på soffan och sover med feber.
Hugo som varit dålig till och från sen i söndags och Idun som fick feber igår.

Jag och Hugo passade på att halloweenpyssla igår
och jag fick tid till att fixa och dona lite här hemma.

När M kommer hem ikväll ska jag kila ut i butiken
och göra ordning inför lördag då jag håller öppet.

Baka ska vi också försöka oss på om Idun känner sig piggare.
Hon hänger nämligen som en igel på mig då hon är sjuk.

Hoppas ni har en fin dag.
Kram!


*

Inga kommentarer: