söndag 8 september 2013

Sista dagen på veckan



Dimman som nu sakta rullar in över åkrarna.
Snart är dimma så tjock att man nästan inte ser någonting annat.
Nästan lite kusligt!

Vilken underbar helg vi haft!
Gårdsbutiken var öppen i lördags och snälla
mamma och pappa var här och hjälpte mig med 
barnen eftersom M inte var hemma.

Blivit otroligt bortskämda med härligt sommarväder har vi blivit.
Barnen har lekt så bra tillsammans idag och jag bara 
njuter av att se dem tillsammans. 
Jag och Idun har busat en hel del och hon har skrattat så
hon nästan kissat på sig. Hjärtat mitt smälter!
Älskar mina barn så!!

Har precis gjort en fabriksåterställning av min mobil.
Den har strulat bra länge nu och i veckan gav till och med tangentbordet upp.
Så nu återstår en del synkronisering och appnedladdning.

Tänkte även hinna med lite pyssel ikväll. =)

Hoppas ni haft en fin helg
och har en mysig kväll!?
Kram!

1 kommentar:

Therese sa...

Vilka underbara foton med dimman, en av anledningarna till att jag gillar hösten! Önskar dig en fortsatt fin veckan! KRAM KRAM