söndag 1 september 2013

Härliga helg

Varför går helgerna så fort och varför vaknar barnen 
tidigare då än på vardagarna?

Hade gårdsbutiken öppen i lördags och många nya kunder
hittade hit. Så roligt att få prata med nya människor
och höra att dom är glada över att det finns något nytt på ön.



Resten av lördagen ägnade jag åt att städa i tvättstugan där hantverkare
hängt till och från under veckan för att byta vår värmepanna.

Idag fick vi möjligheten att träffa nya vänner, lekkamrater och 
bli bjudna på gofika och även fått en del gjort här hemma.
Toppen söndag med andra ord.

Nu väntar en dusch och sen sängen. 
Fast Wallander var ju spännande ju.. =)



5 kommentarer:

Frederica sa...

Du är unik! ♥
En sån kopp skulle alla ha och dricka ur på morgonen. Väldigt söta!
Kul att det går bra med butiken!

Nu ska jag ta hand om sjuka barn :(
Ha det gott!
Kramar

Therese sa...

Lät som en lyckad dag/helg, å så fina muggarna var med tryck på, får mig att bli sugen att testa att trycka text på porslin med mina stämplar... Önskar dig en fin vecka! KRAM

Familjen R sa...

Jadu...skönt att höra att fler har det lika på uppvaknande fronten.
På vardagarna får man väcka barnen och oftast inte med glada miner. På helgerna är de aspigga kl 06.00. Hur går det ihop lixom? Vissa säger att man skall vara glad, om några år får du tvinga dem upp från sängen =)

H/Malin

sofie sa...

Vad roligt att det går bra med din gårdsbutik och är allt lite avis, skulle hemskt gärna också ha en liten butik att få driva runt!

Fiff sa...

Tänkte bara svara på din fråga; det är en gammal tapet som jag har köpt en meter av. För det mesta e de äldre tapeterna snyggare tycker jag :-)