måndag 30 september 2013

Det bara rullar på

Det går i ett hela tiden här hemma och jag önskar många
gånger att man inte hade så mycket att göra jämt.
Samtidigt som jag gillar det och lätt blir rastlös om jag 
inte har någonting att göra.

Det har blivit väldigt många intensiva helger
de senaste månaderna. Många lördagar då 
jag haft butiken öppen, möhippa, Formex mässa,
bröllop och nu kryssning är väl lite av vad
helgerna innehållit. Mycket roliga saker vill jag lova.

Men med hösten brukar också lugnet komma.
Mer tid till att vara inne och pyssla och
komma ikapp med sådant som man lagt
åt sidan under sommarn.

Har några små projekt här hemma som jag tänkt
ta tag i nu i höst.
Först ut bli att hitta plats åt de lampor och lyktor
jag fick hem igår från en bloggtävling jag vann.

Håll till godo så hörs vi!
Kram!



Inga kommentarer: