måndag 12 augusti 2013

Rutiner igen och jag älskar det!

Hej och hallå!
Saknar ni mig?

Vi är nu tillbaka till allt vad rutiner heter. Vilket känns väldigt skönt!
Min sambo jobbade jobbade så långt hemifrån förra veckan att han 
inte kom hem om kvällarna så jag fick minsann känna på hur
det var att vara ensamstående.

Tufft minst sagt! Stor eloge till er som fixar det!
Farmor och farfar kom till min räddning och tog med
sig Hugo upp till landet på onsdagen.
Blev ju aningen lättare att bara ta hand om ett barn. 

Veckan rullade ändå snabbt fram och helgen kom.
Gick upp tidigt som attans på lördagen för att åka till
Eskilstuna. M skulle på svensexa ( min syster och hennes sambo som ska gifta sig)
och jag och barnen passade på att umgås med min syster och systerdotter Maja.
Gick nästan hela dagen inne på parken zoo.
Tittade på djuren, åkte karuseller och åt en massa glass.


Ska ladda i veckan inför Formex mässan som hålls till helgen!

På återseende!
Kram

2 kommentarer:

Therese sa...

Mmm känner igen det där, hade en hel del borden och måsten som skulle ha gjorts då barnen sov, men oj så skönt det var att sova istället ;-) Även här jobbar maken borta, så hela förra veckan och även denna är jag med "ensamstående" å precis som dig beundrar jag dem som fixar det permanent, med två barn och två hundar så behöver man inte fundera på vad man ska göra liksom... KRAM KRAM

Familjen R sa...

Hej!

Ohh va kul med formex, hoppas du hittar lite skoj saker till butiken.
H/Malin