tisdag 9 juli 2013

Premiärtur

Dagarna flyger förbi och det är svårt att hinna med allt.
Haft min familj här i helgen som var och efter jag stängt
butiken och familjen packat ihop sig från loppisen de stod
på åkte vi ut till havs och la till i en vik på Rånö.
Grillade gott och satt på stranden och åt.



Senare på kvällen åt vi tårta i båten och firade min
pappa som fyllde år tidigare i veckan.

Premiärtur med båten för i år även första natten i den.
Första gången över huvudtaget som Idun sov i båten och det 
gick väl ok i alla fall. Inte riktigt sjövan än. =)

2 kommentarer:

Therese sa...

Låter helt underbart, å SER helt underbart ut! Och vilken tur att ni fick ett sådant charmigt skrivbord! Massa kramar

Frederica sa...

Ja tiden finns inte till mycket nu, varav min bloggpause :P

Å har ni båt som det går att sova i, vilken lyx :) Jag skulle gärna bott i en sån hela sommaren...

Ha en underbar sommar nu!!!
Soliga kramar!!