måndag 29 april 2013

Vacker morgon


Vacker måndag morgon på väg till jobbet.
Jag slapp ro idag. =)
Den här veckan jobbar jag på en av öarna som ligger intill ön jag bor på
och fick inte den lyxen att åka motorbåt som förra veckan.
Men man får se det som motion, dock såg det väldigt tungt ut
då chefen rodde i dagens hårda motvind. Som det verkar på vädret ska
det bli minst lika blåsigt imorrn och då ska jag ensam ut och ro.

Gjorde ett försök ikväll att natta båda barnen tillsammans i vår säng.
Nattningen funkar egentligen väldigt bra som den är men det känns lite
mer mysigt att kunna ligga tillsammans i sängen och samtidigt smidigt
att natta båda två på samma gång.
Hugo somnade utan problem efter två böcker, Idun däremot hade inga planer
på att sova så det slutade med att hon fick somna i min famn.

Ska dricka upp min kopp te och fixa några saker innan jag
kryper ner i sängen. Blev helt slut efter att ha åkt båt.
Kan tillägga att jag är röd som en tomat i ansiktet efter
vindens pinande och solens strålar.

Kram och God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, vad kul att ro till jobbet! :D Gäller att ha starka armar. :)