tisdag 9 april 2013

Lyckönskningar på invigningsdagen

 Många av de som kom till min butik i lördags önskade mig lycka till.


 Många av dem hade blommor med sig.
Som jag njuter av dem just nu!


Det blev stressigt in i det sista i lördags, precis som jag trodde.
Men det gick ju riktigt bra ändå!
Urban från Urbans skafferi var på plats och bjöd på provsmak från han sortiment
som bland annat består av tomatpesto och olika marmelader.
Han hade även gjort snittar på den underbart goda tomatpeston som vi bjöd på
med dricka till. Även kaffe och kakor som jag stod och bakade på morgonen.
Dagen bjöd på strålande väder med sol och värme, hade varit lite orolig för snön de hade prata om på vädret.
Kl 11öppnade vi och oj så många det kom! 
Så många som var positiva och tyckte att det var roligt att det hände någonting
här på ön. Det var en jämn ström med människor hela dagen och det blev ingen 
kaos på parkeringen som vi hade bävat för.
Vid 4 tiden stängde vi ner, trötta och otroligt nöjda med dagen.
Tackar så hjärtligt till alla som kom och besökte butiken samt till alla
som har hjälpt mig att nå min dröm!



2 kommentarer:

Therese sa...

Åhhh så skoj, jag hoppas verkligen att det ska gå bra för dig, jag beundrar alla som vågar satsa och vågar testa sina drömmar <3 Hade jg bott närmre hade jg med utan tvecka nstått där med en blomm och lyckönskat för att sedan shoppa loss ;-D KRAM

Familjen R sa...

Va kul att allt gick bra och att folket strömmade in hela dagen. Hoppas de fortsätter att komma när du har öppet och att du fortsätter vara så duktigt kreativ.
Hejja dig!