torsdag 11 april 2013

Bvc besök och täppt i näsan


I eftermiddags var jag och Idun på bvc för 18 månaders koll!
Mätning, vägning och en spruta i benet.
Hon fick en stor godkänt stämpel i rumpan innan vi gick därifrån.

Jag har visst dragit på mig en förkylning och 
känner mig sämre för varje morgon
jag vaknar. Inte feber ännu, sällan jag har det så 
jag hoppas jag slipper även denna gång.
Hade tänk gå på ett pass zumba ikväll men med 
kombination av förkylning och en 
liten Hugo som sitter här bredvid och inte släpper sin mamma 
så sitter jag nog kvar här i soffan.
Kanske reser mig för att koka mig en kopp te.


På bilden här är ett blomsterarrangemang som inte blev sålt i lördags.
Inget jag är ledsen över för jag själv tycker att det är så fin och gör
sig så bra på mitt köksbord.
Och hur söt är inte fågeln? 


Hoppas ni haft en bra dag och får en mysig kväll!
Kram!

2 kommentarer:

Frederica sa...

Vilken tur du inte fick den såld utan kunde behålla den själv ;) Den hade du gjort bra! Så söt med fågeln :)
Är det mycket blommor du säljer med?

Hoppas förkylningen ger sig iväg, eller bryter ut någon gång så den försvinner sen :)
Det är dryyygt att va halvdålig..

Sov gott!
Kram

Therese sa...

Jätte fint arrangemang, så jag förstår att du ser det positivt att få ha den kvar på bordet! Håller tummarna att du inte får feber utan istället kryar på dig fort <3 KRAM KRAM och trevlig helg!