torsdag 22 november 2012

luften pös ur

Energin bara försvann..
Gnället från barnen har tagit alla mina krafter och kan känner mig helt urpumpad!

Haft svårt att somna om kvällarna och sovit oroligt på nätterna.
Skulle egentligen hoppa i säng redan nu, men kör ett zumbapass om en timme så jag är riktigt slutkörd när jag kommer hem och kanske sover gott!

Imorgon är Hugo ledig som vanlig och jag ska försöka hitta på något vi alla kan göra så jag inte får en överdos av skrik och gnäll.

Vill ni se vad jag fick med hem från Ullared? =)

1 kommentar:

Svägerskan Anna sa...

Jaaa, det vill vi! =) Hörde att du var duktig och höll i pengarna ;)

Ska bli så kul att ses och inleda julen tillsammans på söndag <3

Hälsa barnen att de får vara rädd om sin mammas öron med allt gnäll...de får komma och gnälla hos faster istället =P