måndag 18 juni 2012

Helgen

Helgen är nu förbi och vi är redan inne i midsommarveckan!

De senaste dagarna har verkligen gått i ett!
Mina föräldrar och lillebror kom hit i fredags för att ta hand om barnen. M var på möte och jag hade bokat in tjejkväll!
Blev en underbar kväll med goda snittar, bubbel, rött vin, jordgubbsshake och såklart en massa tjejsnack! Satt ute till mitt i natten.


Lördagen var dagen Hugo väntat spänt på! Det var dags för 3års kalas och allt som hör därtill.
Tack och lov kände jag mig pigg när jag vaknade på morgonen.
Det fixades och donades hela förmiddagen och det var skönt att vara 5 vuxna som hjälptes åt. Tack mamma, pappa och Lillebror!

 
Blev ett lyckat kalas och jag hoppas och tror att alla var nöjda. Inte minst Hugo som somnade sött brevid kusin Maja på en madrass på golvet sent på lördagkvällen.


Kommer lite kalasbilder i ett annat inlägg.

Inga kommentarer: