måndag 25 juni 2012

Dagen idag del 3

16.35
Hugo somnar i soffan efter att vi lekt en stund. Han orkade inte ens äta middag.

17.15
Äter vi middag. Gjorde jättegoda kycklingspett som legat i marinad över natten, gjord på basilika, persilja, olja och vitlök.


17.55
Idun håller på att somna så jag tappar upp ett bad och får henne att piggna till.
 


19.15
Efter att ha druckit lite välling en stund innan och sedan suttit och lek somnade hon på 2 sek i Ms famn.

Samtidigt sitter jag och plockar fästingar på katten som varit borta på vift i en vecka. Plötsligt piper och ringer telefonen och jag upptäcker att jag egentligen borde vara på möte kl 19.00


Skyndar dit och blir sittande där ca 2 timmar. (Slapp både städa och vika tvätt här hemma ikväll.)

Har precis tagit en dusch och ska bara ta någonting att äta innan jag gör sällskap med resten av familjen i sovrummet!


God natt och tack för idag!

1 kommentar:

Therese sa...

Kyckling var det länge sedan vi åt här hemma, får bli ett middagstips... Å huga för fästingar, ryser då jag ser bilden!!!! KRAM