onsdag 23 maj 2012

Underbar dag

Precis lagt huvudet på kudden. Dygnet har alldeles för få timmar. Önskar att jag inte behövde så mycket sömn, så jag kunde sitta uppe och pyssla istället.
Just nu känner jag att huvudvärken kommer smygande och då finns det inget annan o göra än och vila.
Tiden räcker inte till allt man vill. ( tur att jag kan blogga från telefon, annars hade det här inlägget aldrig blivit skrivet.
Men som min kloka mamma sa: tänk inte på vad du ska hinna, utan på det du hunnit.

Så idag har jag hunnit med att umgås med underbara mammakompisar och förutom blivit bjuden på lunch även blivit bjuden på den underbara utsikten på bilden. Ett riktigt guldställe att bo på.
Åkte in en sväng på Ica på vägen hem och även apoteket för att införskaffa både avmaskningmedel till katterna och solskyddskräm.

Lagat och ätit mat, lekt med barnen. Haft halvkusin med barn och sambo här som så snällt hjälpt mig mecka hoj.

Gick sen en promenad i den underbara kvällssolen. Efter att barnen somnat planterade jag blommor och pysslade lite inför sommarmarknaden.

Med andra ord har jag hunnit en hel del.

Men nu är det dags att säga god natt!


Inga kommentarer: