tisdag 15 maj 2012





Dagarna rullar på i ett här hemma och jag har svårt att hinna allt jag vill. Det gäller att prioritera och familj och barn hamnar självklart i första ledet!

Lite kort om helgen så hade vi vänner på middag och fick kika på en 2 veckors bebis! Mys!! Vi har varit iväg på fika hos andra vänner och blivit bjudna på middag hos Marcus mormor och morfar. Planterat en massa blommor som pappa kom hit med och även ett par hallonbuskar. Busat och lekt med barnen och bara haft det bra!


I går hängde vi på öppna förskolan Idun och jag tillsammans med våra kompisar.
Under dagen idag så har jag försökt stöka undan lite pysselprojekt.
Årets sommarmarknad står för dörren den 2 juni här ute på muskö och jag ska försöka vara klar i god tid. Dock kommer man alltid på nya saker på vägen som man gärna vill göra..

Fått lite gjort i Iduns rum också. Tapetserat på garderobsdörren. Men det får ni se i ett annat inlägg.



Inga kommentarer: