tisdag 20 mars 2012

Älskade små trollungar!


Den ena är mammig och lite småsjuk, den andra vet jag inte varför hon gnäller. Kanske magen? kanske uttråkad?

Är inte så förtjust i att vara hemma så här med krassliga barn, samtidigt som jag försöker förbereda för helgen.. Jag får inte alls mycket gjort när jag är hemma med båda, vilket jag vet och därför tänker jag inte ens tanken på att försöka få någonting gjort. Glad att jag hunnit baka lite bröd idag. Resten får man ta till kvällen när vi är 4.
Hoppas dock att jag får lite hjälp med städningen. Kanske hjälp att plocka undan sånt som ligger och skräpar. Leksaker är helt ok, men allt annat. Och allt jäkla katthår som gör mig galen, smutstvätt som ligger här och var och kanske svabba av det värsta på toaletterna.


Jag tycker om när det är rent och ordning.
M tycker precis tvärtom

Inga kommentarer: