onsdag 11 januari 2012

Men oj så mycket det finns att göra istället för att blogga!!
Onsdagen är redan slut. Fattar inte att tiden går så fort.
Träningen igår blev inställd, gjorde inte så jätte mycket eftersom vi tog en halvlång promenad istället. Framåt eftermiddagen hade vi tid på bvc. Den vanliga kollen + 3 månaders sprutan som jag tycker gick väldigt bra. Än så länge har hon inte reagerat på sprutorna utan varit precis som vanligt. (peppar peppar) Dock hade hon inte gått upp så mycket i vikt så det blir att tokamma framöver, om det nu hjälper. Annars är det tillägg som gäller. Viktigast är ju att hon går upp som hon ska än jag jag sitter här och är ledsen över att jag inte har tillräckligt i brösten.




Dagen idag var supermysig. Mammagruppen + en tjejkompis som oxå har barn var här och käkade lunch och fikade. Mysigt att få umgås lite. Några av oss hann även med en liten promenad på eftermiddagen innan det var dags att åka till dagis. Strålande fint väder idag ju!

Imorgon blir en ny spännande dag! Till kvällen blir det fredagsmys för mig och Hugo!

Puss och God natt!

Inga kommentarer: