måndag 9 januari 2012

Har fått låna en vagn från barnenes hus eftersom sufletten på min vagn gått sönder och jag inte får någon ny förens i mitten av februari. Så här ser lånevagnen ut. Har faktiskt inte kollat vad det är för märke. Men oj så missnöjd jag är. Tur att jag inte köpt den.








Det är precis så att Hugo kan sätta sig på sin plats. Väldigt trångt! Väldigt svårstyrd eftersom Hugo med sina 12-13 kilo sitter så långt fram. Det går heller inte att köra upp för trottoarkanterna utan jag måste vända vagnen och backa upp den. Vilket gör att framdelen där Hugo sitter körs mitt ut i vägen där bilarna åker. Enda plusset är att den är väldigt lätt att fälla ihop och tar lite plats i bilden.

1 kommentar:

Grodis sa...

Det var tråkigt :-(... kan de inte bara byta ut hela vagnen? Hur är det annars då?