torsdag 26 januari 2012







Efter att ha varit i väg på olika saker hela veckan är vi idag hemma och vilar upp oss lite och mest bara myser.
Man hamnar ju lätt efter med tvätt och städning. Dock är jag ju sån som håller efter ganska så bra för att just slippa 'storstäda'



Efter alla måsten tänkte jag sy kuddfodral till de nya kuddarna. Var ett par veckor sen som jag köpte tyget. Ska precis börja måtta och inser att tyget är på tok för kort!!
Minns att Idun inte alls var på humör när vi var i tygaffären och jag med min dåliga matte litade blint på tjejen som jag sa kuddens mått till. Så nu står jag här med en tygbit jag inte alls har användning för. Om jag inte får tag i dragkedja och ger mig på att sy kuddfodral med dragkedja. Kanske kanske tyget räcker då...

1 kommentar:

Norrdalen sa...

Vill ni ha den gröna snuttefilten tillbaka? Maja använder den ändå inte. Puss!