onsdag 28 december 2011

klagoinlägg


Lämnade in sufletten till barnvagnen på att av de stora barnaffärer som finns i haninge eftersom fästet till sufletten gått sönder.
Tjejen sa att servicekillarna skulle komma

på tisdagen och att jag troligtvis skulle få igen den redan på torsdagen.
Nu idag 1 ½ vecka senare ringde jag till servicekillarna för att höra
hur det gått eftersom
det börjat ta lång tid. Killen tittade flera gånger i datorn och tog även ett varv på lagret för att konstatera att min suflett inte ens kommit till dom.
Ringde då till butiken där jag lämnat sufletten och det tog tjejen ca 40 min att hitta min suflett Hon bad så mycket om ursäkt och sa att det hade varit mycket innan jul. Kvällen jag var där var det 4 personal och bara jag som kund i butiken, då tycker jag att man är duktigt som lyckas slarva bort en suflett!!!

Inga kommentarer: