söndag 13 november 2011

Helgen börjar lida mot sitt slut och det är dags att hoppa i säng. Bara jag här hemma som är vaken. Skulle kunna sitta uppe ett tag till men tror det är klokt att passa på att sova en stund.


Mormor har varit hos oss hela helgen vilket verkligen har varit toppen!! Skönt att få hjälp med barnen. Nu är M hemma igen och imorgon återgår allt till det vanliga.

Helgen har gått lite för fort och vi har väl knappt hunnit hälften som vi tänk. Trodde vi skulle få tid till att pyssla.. Icke sa nicke med 2 små barn. =) Men det har varit jättemysigt att få sällskap av mormor tycker både jag och Hugo. Även morfar kom ju hit igår och tillbringade en kväll med oss. Älskar er Mamma och Pappa!!


Varit iväg på mitt kusinbarns dop idag. (Varför har just jag fått barn som skriker och gråter när man helst inte vill att det ska skrika och gråta??) (någon som känner igen sig?) Det jag hörde och såg var iaf fint och efter cermonin bjöds vi på mat och fika. Hugo fick passa på att vara med kusin Maja och han var visst riktigt kramig idag!? Så söta tillsammans. Kul att få träffa er alla i B-lunda. Synd att man inte ses oftare.


Har en ganska så fullspäckad vecka som kommer, något som jag tycker är skönt! (rastlösa jag)


Nä som sagt, dags att hoppa i säng!


Sköt om er! Puss och Kram

YYY

Inga kommentarer: