måndag 21 november 2011

Har haft fullt upp sen i fredags. Bland annat har vi hunnit med ett besök på bvc där vi sett att lilltjejen äter och växer som hon ska. Jag och Idun har varit på första mammaträffen som bvc ordnat och träffat ett härligt gäng tjejer. Hugo har fått spendera lite tid med mormor (eftersom jag var på mammaträff).


Jag och Idun hade en shoppingdag med farmor i lördags medans Hugo och Marcus var hos Ms brorsa. Blev även en spontan övernattning hos svärföräldrarna. Jag fick lite egentid och tog ett långt och varmt bad på lördagkvällen och på söndag förmiddagen smet jag iväg ett par timmar och gick i affärer.



Då Hugo blivit förkyld ställde jag in dagens planer och höll honom hemma från dagis. Dagen har gått fort och vi har inte hunnit mycket mer än att amma, byta blöjor, laga och äta mat, gått promenad och lekt.

Ha en bra kväll!
Puss o Kram


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka ljuvliga bilder på våra gullungar!
Mormor och Morfar

Faster Anna sa...

Finaste syskonen <3 massa kärlek till er!