tisdag 19 april 2011

Hamnat lite efter här hemma igen. Något jag inte tycker om.

Ägnade ju fredagkvällen åt att åka fram och tillbaka till Astrid Lindgrens sjukhus eftersom Hugos armbåge hoppat ur led.

I lördags var Hugo och jag i farsta och handlade innan vi åkte hem till mamma och pappa och busa lite. Bad pappa vara barnvakt så jag och mamma kunde gå på bio på kvällen.

Hur många lingon finns det i världen såg vi, riktigt kul film!

När vi kom hem satt pappa i soffan med en sovande Hugo bredvid sig.




På söndag eftermiddag hämtade vi upp faster och styrde bilden mot G.Farfar. Även G.Fastarar och G.Farbröder var där. Kul att träffas igen eftersom det var så länge sen vi sågs.

Hugo somnade, inte helt oväntat i bilden på väg hem. Han somnade nog sen för natten runt 21 - 21.30.. På tok försent. Blev sent även igår eftersom han inte var trött konstigt nog. Verkar inte vara speciellt trött idag heller..

Tack alla för i helgen! <3



Hade i alla fall tur och slutade lite tidigare idag. Hann städa och plocka på undervåningen samt tvätta soffan. Snart dags att gå ut och hämta in överdraget och sätta det på plats.


Hoppas ni haft en bra dag!

Puss o Kram

1 kommentar:

mikaela sa...

jag har också sett filmen tyckte den var riktikgt bra :)

Tina brukar inte somna förrän runt 20.30 så jag förstår hur det är.