torsdag 3 mars 2011

Helgen då vi firade mamma.
Gjorde en tripp till heroncity för att äta lunch och bowla.
Hade jag varit lite mer kunnig hade jag gjort något bättre med bilderna än o lägga dem på rad men där brister mina datakunskaper..
Så här förljer ett långt bildregn.



Mor och dotter nr 1

Mor och dotter nr 2







Jag åt souvlaki
Mamma och syster åt snitzel


In action på bowlingbanan


Jag utklassade första seriern. (sen gick det utför)


Morfar stannade hemma med båda barnbarnen.
De lekte glatt med varandra tills det var dags att sova middag.
Tycker pappa var grymt duktigt som lyckades natta båda två. Först Maja i vagnen medans Hugo lekte på golvet. När Maja somnat läste han saga för Hugo i soffan som sedan slockade ganska så fort.


När vi kom hem fick de bada tillsammans. Hugo tyckte inte att det var så kul.



Hugo pussar Maja god natt och klappar henne fint på huvudet.

Frukost i soffan framför bollibompa.
Tack så mycket allihopa för en underbar helg!
YYY

Inga kommentarer: