lördag 8 januari 2011

Köpt 2 nya saker till köket.

Gått och kikat på dessa två förut men varit för snål. Inte för att de var särskilt dyra men, jag är alltid snål när det gäller att köpa saker man egentligen inte behöver men som kan vara fina att ha.

Idag när jag åkte till farsta svängde jag inte av motorvägen där jag brukar och parkerade därför inte på den parkeringen jag brukar. Så av en slump såg jag denna butik ( inte samma som jag sett dem i tidigare), och till min lycka hade de utförsäljning. Lite ledsen dock att butiken skulle slå igen eftersom det hade en massa fint, men glad igen då de sa att det troligtvis kommer öppna snart igen.


Så dessa två fina flaskor blev mina, och till halva priset dessutom. Me Like!




1 kommentar:

Lasse sa...

Det är ju så man gör när man har skulder som företagare. En konkurs och vips så är skulderna borta och man kan starta nytt bolag igen.