söndag 30 januari 2011

I helgen har Hugos farmor och farfar varit här.
De har hjälp till med de ena och de andra. Y
Själv har jag hunnit sy gardiner till köket och pysslat lite med annat.
Hoppas veckan som kommer blir bättre än den som varit, framför allt för Hugo som inte mått bra och inte verkar riktigt bra än. Vi få se hur natten blir.
Om han sover dåligt även inatt håller vi honom hemma från dagis imorgon och gör ett besök på vårdcentralen.

Hugo vaknade till när han sov middag, jag hämtade upp honom och kånkade runt en bra stund innan jag var tvungen att sätta ner honom och vila armarna. Han la sig då och somna på golvet.

Han är inte riktigt 100 våran kille just nu. Hoppas hoppas de blir bättre!

Ingen av oss som orkade laga middag idag, Marcus tog en burk ärtsoppa och jag fick yoghurt och mackor.. Hugo som äter dåligt just nu fick vi i lite gröt och fruktsoppa. Tycker det är bättre att han småäter lite än att han inte äter alls.



Hoppas ni får en bra vecka!
Puss o Kram

1 kommentar:

mikaela sa...

jag känner igen det där Tina var oxå sjuk i helgen. Hon är hemma idag med mig.
Hoppas att han blir bättre snart det är så tråkigt när dem är sjuka. Längtar oxå till våren