måndag 31 januari 2011

Husvisning - Vardagsrummet

Här är vardagsrummet. Jag har målat om väggarna från råvit till antikvit. Även målat snickerierna eftersom jag är allergisk mot spikhål och små glipor där det lyser svart.




Rummet sett från hallen

Rummet sett innefrån v-rummet

Rummet sett från köket

Hugos lekhörna

Från v-rummet ut i köket

Jag gillar ljusinsläppet i det här rummet, det blir väldigt ljus dagtid. Gillar även att det finns en kamin och en dörr ut till den lilla balkongen där det är morgonsol.
Tycker även om ytan och att det är öppet runt om. Hugo älskar att springa runt runt genom v-rummet, hallen och köket. Finns gott om plats för Hugos leksaker. Lägg märke till att det inte finns några fula radiatorer eller trösklar att slå tårna i.
Det är bara tjocktvn jag är missnöjd med, men den får hänga kvar tills den själv ger upp.


1 kommentar:

Therese sa...

Oj så ljust och fint, älskar rymden!!!
Å jag är jätte glad att du vil lvara med i min lilla utlottning :-) KRAM