onsdag 29 december 2010

Som buzzador har man möjlighet att få testa olika saker.
Hittills har jag provat fruktpure från naturnes och blöjor från pampers.
Den här gången är det Lovefilm jag testar.
Under en månads tid har jag möjlighet att få hem 4 filmer som jag själv valt från deras hemsida lovefilm.se
Efter att man enkelt blivit medlem är det bara att börja välja mellan alla de olika filmerna som finns. Minst 10 stycken ska man välja. 2 av de filmer jag valt kom hem redan efter 2 dagar.
När man sett färdigt filmerna skickar man dem tillbaka i samma förpackning de kom i. Inget slutdatum finns för när man ska skicka tillbaka, vilket gör att man kan se filmerna om och om igen.

Vill du som jag oxå testa Lovefilm GRATIS i en månad, anmäl dig på hemsidan och ange koden FILM1012.

Inga kommentarer: